Flyttat bloggen

Jag blev lite inspirerad att ta tag i bloggandet igen, men den här gången blir det på wordpress.

Än så länge kommer jag nog att fiffla på med designen lite tills jag är nöjd men mina förhoppningar är att det till len början blir lite kortare inlägg och därefter ska jag försöka vara bättre på att lägga in bilder och kanske några filmsnuttar. Det finns ett litet "aber" till detta dock... Det känns inte helt bekvämt att lägga ut bilder på Alva och andra människor till hela internets förfogan. Så, jag kommer att sätta lösenord på några, eventuellt alla, inlägg. Vill du läsa så hör av dig, jag kommer inte vara snål med lösenorden men jag vill ha lite koll på vem det är som faktiskt läser och ser bilderna.
Kram kram!
/Malin, numera @ heedhall.wordpress.com

Kommentarer
Postat av: Pichas blogg

Hej! Trevlig blogg!

Jag har en tävling på bin blogg där du kan vinna ett Maria Nila vax. Det ända du behöver göra är att skriva "Jag är med" i en kommentar under det inlägget!



Lycka till!



Kram/ Piicha

2010-11-08 @ 10:39:13
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej Malin!

Jag brukar ibland vara inne och läsa vad som händer i era liv, och fortsätter gärna om jag får :)



//Sarah

2010-11-08 @ 18:49:20
Postat av: Erika

Jag vill gärna läsa din blogg om jag får =) [email protected] kan du skicka lösenord till =)

2010-11-08 @ 20:32:38
Postat av: Malin

Hej! Självklart får ni läsa bloggen. Än så länge har jag inget lösenord på inläggen så nu är det helt öppen. Skickar er ett lösenord så fort jag hittat på ett. Just nu är det mest fixande med att få till själva sidan så som jag vill ha den och det blir lite kortare snabbinlägg tills vidare.

2010-11-08 @ 21:25:10
Postat av: Cissi

Hej gumman!

Jag vill jätte gärna ha lösen och vad roligt att du ska börja blogga igen! har saknat det!!

2010-11-08 @ 21:33:02
Postat av: Linda

Jag vill ha lösen ;)

2010-11-10 @ 08:54:28
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej Malin! Jag vill väldigt gärna ha ett lösen så jag kan följa dig :)



Kram //Nina

2010-11-11 @ 06:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0