Godkänd

För två veckor sen gjorde skrev jag en salstenta, den första på flera flera år. Idag fick jag se resultatet. Jag blev godkänd! Så himla skönt. Salstentor hör inte till de roligare sakerna mankan göra, jag har knappt tålamod att sitta på samma stol i flera timmar och besvara frågor, dessutom ska det vara tyst runtomkring. Tråkigt tråkigt tråkigt. Nu är det i alla fall över, det blir inga fler tentor på universitetet för min del. Resterande examinationer består av inlämningsuppgifter.

Johannes har beredskap den här veckan så svärmor är här för att passa Alva då jag behöver vara i skolan, men Alva är inte den enda hon passar. Johannes och jag blir upp över öronen upppassade med frukost, middag och lunch, städning, tvättning mm. Det är otroligt uppskattat men man får också dåligt samvete då man sitter still.

Nu ska jag ta en tidig kväll och börja göra mig i ordning för sängen.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0