Köpa en lott kanske?

Allt går vägen för mig just nu. Det gör det iofs för det mesta när jag summerar och blickar tillbaka på en gången vecka. Att alla bitar faller på plats såhär konkret är jag däremot inte van vid. Det började förra torsdagen, mitt tvivelaktiga examensarbete blev godkänt och endast några få korrigeringar ska göras. Inget major, som jag räknat med. Därefter får jag veta att jag kommit med på kursen jag sökt för att kunna utöka min examen till förskola oxå. Fredag morgon blir jag erbjuden vik på måndagen, som jag dessutom kunde tacka ja till. Kursen började på tisdag. Senaste turen är införskaffandet åt kurslitteratur. Slutsålt och utlånat överallt, men jag lyckas till sist hitta en begagnad bok i nyskick för halva priset. Me like! Köpa en lott var det kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0