En natt utan mat

Nu har 2010 äntligen startat för mig. Examensarbetet är godkänt, endast några små justeringar kvar, men inget som tvingar mig att stanna uppe till fem på natten. Nu ska jag komma i form igen, jag är riktigt taggad på att träna. Linda har dessutom flyttat till Umeå och hon kommer nog att ha en bra inverkan på mig när det gäller träning om jag själv skulle brista i motivationen. Det är bra att ha lite draghjälp från andra. Ida ville också köra lite gemensamma pass, superbra idé tycker jag, det är ett bra sätt att hinna umgås på.


Alva har gjort framsteg på framsteg under julen och senaste månaden överlag. Får berätta mer om det sen, nu måste jag hoppa i säng. Det är dags att kämpa med Alva inatt...hon ska lära sig att sova utan nattmål är tanken. Jag tror det kommer gå bra, hon har egentligen inte varit speciellt intresserad av att äta på natten de senaste veckorna men jag har velat få henne att somna fort och då är mat ett bra knep. Nu när inte examensarbetet tar upp tid så är det dags att reda upp all oreda som skapats under tiden (även allt stök i lägenheten)


Hopp i säng!
/Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0