Hit och dit

Efter att vi beslutat oss för att ta den säkra före det osäkra så fick Alva och Johannes stanna hemma idag. Om det är så att Alvas magknas var en magsjuka så vore det dumt att ta henne bland folk. För allas skull. Tanken var att vi allihop skulle handla och titta på diverse saker, nu fick jag ta den biten själv. Dagens viktigaste lärdom fick bli att man ALLTID ska ta en kundvagn, oavsett hur lite man tror att man ska handla, annars blir det tungt och otympligt att bära.

Nu är jag nyss hemkommen från en swingkväll, trevlig men inte en av de bättre jag varit på och därav passade jag på att komma hem i tid för att kojsa. Ska bli riktigt skönt.

Alva har mått bra hela dagen idag, lite, lite rester från magknaset kunde vi skönja under förmiddagen. Nu verkar hon i alla fall vara på topp igen. Humöret är inte är riktigt lika glatt som det brukar, men  så hon har fått i sig lite mindre mat än vanligt de två senaste dygnen. Imorgon blir nog en helt vanlig dag!

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0