Sitt upp!

Idag när jag stod och diskade lät jag Alva böka på en filt. Efter en stunds bökande kunde hon, till sin förvåning, inse att hon satt upp. Så det fortsatte hon att träna ett bra tag därefter och jag skrev in det i "framstegsdokumentet".

Annars då. Sprang en tävling i helgen och kom sist. Däremot slog jag Linda på spurten, men det var också allt. Jag skulle behöva göra i ordning ett träningsschema så jag får det där som kallas kondition igen. Skulle vara rätt skönt.

Nu ska jag väl ta tag i lite skola. Tanken är att jag ska hålla ett tema om medeltiden, så det är ju bara att sätta igång att lära sig lite om den. =D

/Malin


Kommentarer
Postat av: Erika

Jisses, vad det går snabbt framåt! Makalöst =)

Vad kul att du har kommit igång med orienteringen igen! Jag måste också komma i form, mitt iksu-kort börjar känna sig klart onyttigt och övergivet...

2009-10-01 @ 07:42:36
URL: http://swinginvintage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0