Hoppetihopp och plask plask







Så här kul är det att vara i den nya hoppgungan! Lika kul var det på babysimmet i söndags. Det där med bad var en riktig höjdare.

Nu är det Alva och Johannes som är hemma om dagarna och busar. Idag hade jag min första VFU(praktik)dag på den sista praktiken. Det verkar vara en härlig klass som jag mest troligt kommer att lära mig massor i.

För att göra en lång historia kort så har jag just avslutat lagningen av den 4 punkteringen på cykeln under 3 dagar. Lite smått frustrerande, så imorgon SKA jag kunna cykla både fram och tillbaka från skolan. Det har jag bara bestämt och så får det bli.

Gonatt!
/Malin

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken otroligt söt bild! =)

Aj aj and punkteringen! Hoppas cykeln klarar sig nu! Håller själv på med en cykel som bara inte vill rulla. Så frustrerande!

2009-10-01 @ 07:39:54
URL: http://swinginvintage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0