VIP

Jag är en VIP!

För en halvtimme sen kom jag hem från Jazzfestivalen där jag vikarierat för Erika. Eftersom vi dansar till Swingmusik (jazz) så är Jazzfestivalen ett perfekt tillfälle att visa upp Lindy Hopen. Vi var två par som körde en uppvisning med två nummer. Därav VIP. Alla som gör någonting under festivalen är helt enkelt VIP. Inte så fruktansvärt exklusivt med andra ord. JAg hade i alla fall jättekul. "Charlston sisters and the golden boys" hette bandet som spelade och det blev dans i alla de sorter. Lindy förstås men även lite tango, balboa och fox. Kul kul! Varken tango eller balboa har jag så stor erfarenhet av och det var häftigt att uppleva att någon är så duktig på att föra att jag ändå känner precis hur jag ska göra.

Nu ska jag sätta mig i soffan med barnvakten... eller...pappan kan väl kanske inte kallas för barnvakt?







/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0