Söndag, måndag imorgon

Idag har Alva fått dyka på babysimmet, det var riktigt kul att se hur bra det gick. Vi är så nöjda över att vi valde att gå den kursen.

 

Egentligen har jag en hel del att skriva om eftersom det var ett tag sen jag uppdaterade, men en resume av det vardagliga livet kändes inte så spännande och sängen lockar en hel del efter en urusel film. Vi såg "Year one" med Jack Black i huvudrollen. Hela filmen har samma humornivå som skämten med "Två kossor var ute och flög, den ena kossan sa till den andra, du har en bulle i ögat....va? jag hör inget, jag har en bulle i ögat."

 

Johannes har köpt en blixt till kameran, och gud så underbara bilder det går att få nu, trots att det inte är rent dagsljus. Satt på golvet och tog lite kort på Alva för att prova blixten, och så har såg det ut då:

 

Godnatt!

/Malin

 


Kommentarer
Postat av: s

kan hon stå nu helt själv utan nån äns i närheten!???

2009-11-16 @ 04:16:48
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: Linda

HA HA HA HA HA HA!!! Jag har en bulle i ögat... Ha Ha! Sluta jag dör!!!

2009-11-16 @ 12:25:59
URL: http://maggiemays.blogg.se/
Postat av: Malin

Kanske en film för dig då linda =P

2009-11-18 @ 11:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0