Moffa! Kom och busa med mig!

Nu du morfar, nu skrattar hon så här mycket när någon busar med henne.




Och så här bra trivs hon hos mamma och pappa:



(fast man kan undra vem som trivs bäst i vänstra bilden...)


Nu har vi just kommit hem från en liten promenixrunda. Det blev en sen sådan men eftersom Alva varit grinig hela dagen kände vi att hon behövde få sova ordentligt i vagnen och jag själv har suttit inne med min förkylning. Det är nog bra med friskluft, men det är inte speciellt motiverande att ta sig ut själv, speciellt inte med en snorig näsa. Nu ska det bli skönt med långhelg med Johannes. Kanske vi hinner ta tag i några småprojekt, som balkong, sy gardiner..ja, det finns ju alltid något.

Mattis: Hur länge hade du tänkt dröja med att besöka oss egentligen? Fem armhävningar är en bit bort...trots gymmet =P

Kram kram
/Malin

Kommentarer
Postat av: sofie

oj vilka fina bilder! :D och vilken fin layout på bloggen du fått!nu blev ja avis!! hehe :)



ha de bra! :) kraaam

2009-05-21 @ 23:36:15
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: Mattis

... ni får väl se, jag kan ju inte berätta för mycket så att ni hinner planera träningen :)



Men snart hoppas jag, det är vansinnigt med jobb och liv :(

2009-05-22 @ 10:20:40
Postat av: Nina

Naaaw! Söt hon är da!

2009-05-23 @ 11:15:40
Postat av: Petra

Hejsan! Vilken glad tjej super söt ! Tro mig att åren bara rusar förbi när man har barn, man får stanna upp ibland och undra vart tusan man gjort haha



Jo nu är jag som nöjd hemma, dock vill jag ha ett större köksbord men när vi var och kollade och sedan kom hem så passar ju inga större bord i vårat pytte kök, suck!



Hoppas att allt går bra, magdroppar gör susen ;)



Ha det fint och krama lill tjejen från mig ! :) / Petra

2009-05-24 @ 19:00:20
URL: http://stortysken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0