Klockrent!

"Men att bedriva forskning om lögner är svårt, enligt Granhag.

- Problemet är att många inte svarar helt ärligt på frågorna i de här undersökningarna. "

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article5255128.ab

Sedemera vill jag också deklarera att jag har fått gjort lite plugg i veckan. Mycket tack vare att Alvas farmor har varit här och busat med Alva. Fast det är inte det enda hon gjort, det har blivit go'mat och go´fika också. Jag har inte gjort mycket hushållsgöra överhuvudtaget. Däremot har jag kommit igång med pluggandet igen och börar se slutet. Så skönt!

Alva ligger nu i babygymmet och stirrar ut några spöken och ler och räcker ut tungan åt dem. Hon trivs bra att ligga där själv men Alvas farmor har åkt hem så jag har lite svårt att hålla mig till plugget. För det är väl klart att Alva vill leka med någon?... inte kan det väl vara så kul som det ser ut att ligga där helt själv. Nä, nu måste mamma ner på golvet och leka lite mera! Som sagt, det ser ju så kul ut. Jag vill också vara med!


Kommentarer
Postat av: Nina

jag kan riktigt se det framför mig när du ligger där på golvet under babygymet och sprattlar :-)

2009-05-29 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0