Glader

Alva har varit på världens bästa humör hela dagen och när Tina kom och busade med henne på kvällen så blev utgången inte annat än det första skrattandet. Himlars vad häftigt det var att höra. Tidigare har det bara varit stora leenden med något enstaka tillhörande ljud, men inte så här. Det var riktigt skratt.

Imorgon ska Alva vaccineras så jag har en känsla av att det kan bli en mindre glad dag. Dessutom har vi planer på att åka upp till Lule redan imorgon kväll, men vi får se vad Alva säger. Kan bli jobbigt om jag ska sitta ensam i bilen med en grinig tjej hela vägen upp. Johannes vill ha med MCn så han kör ju den.

Nu ska jag fortsätta bråka med allt som vill bråka med mig, spjälsängar, datorer, telefoner...you name it.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0