Back in town...

Eller snarare back in byn. Skönt att gå på en vanlig toa och borsta tänderna under vanligt rinnande vatten. Att vara i en stuga har sin charm och att vara hemma med alla bekvämligheter är ju ...bekvämt!

Idag blev det middag med Linda, Magnus och Johanna. De hade lagat supergod mat som vi spisade ute på altan i sommarvärmen. Avokado, en röra, lite sallad och gäddrom på en fralla till förrät, grillad lax, potatis och god sås till huvudrätt, jordgubbar med glass/grädde till efterätt. Smaskens.

Linda berättade att Gammelstan möter Bergnäset på måndag kväll, så då blir det till att kika på fotbollsmatch. Nästa helg är det orienteringstävlingar, så jag tänkte ta mig ut på en bana i maklig takt. Det ska bli riktigt kul hoppas jag

Till sist...

Nej Mattis, det blir inte så många fler uppdateringar för att det är sommar. Nu är vi hemma i byn några dagar sen drar vi till mina föräldrar stuga. Dvs no internet förutom via mobben, men det är ju dyrt, så det blir inte allt för ofta.

Sofie och Erika tack för kommentaren, blev riktigt peppad att fortsätta fara ut och springa.

Linda, ses på måndag och nästa helg.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Eva

Åååh va härligt med orientering.. synd att jag har agilitytävlingar med vovvarna. Annars även jag deltagit.. Får kanske ta det någon annan helg..

2009-06-28 @ 21:20:32
URL: http://www.theobus.se
Postat av: Mattis

Jag får väl helt enkelt följa efter er... kommer till Luleå om ett par veckor :)

2009-06-29 @ 13:22:20
URL: http://www.mattis.st
Postat av: Eva

Jo, tävlingsmomentet det får jag ju, men det hade varit roligt att få lite orientering också! Men men, man kan ju inte få allt..



Det hade varit roligt att ses nu när ni är i stan, men såg att ni bara var det i veckan å denna vecka är fullproppad med aktiviteter så vi får ta det någon annan gång :)

2009-06-30 @ 09:15:14
URL: http://www.theobus.se
Postat av: Erika

Visst är det skönt att komma hem till bekvämligheter? =) Njuter själv något offantligt av tillgång till en ren dusch... där jag kan stå själv!

Maten lät otroligt god, vilken festmåltid!

Lycka till med tävlandet, låt oss veta hur det går ;)

Kramar!

2009-07-20 @ 13:46:12
URL: http://swinginvintage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0