Förlovade

Det här hittade vi på på midsommardagen.


Vid sjön som syns i bild ligger mina föräldrars stuga. Jag och Johannes traskade upp på berget och passade på att förlova oss. Därefter gick vi tillbaka och låtsades som ingenting, men när jag ställde mig och spela lite fiol, som mamma tycker är så mysigt att höra kring midsommar, så märkte hon ganska snabbt. En snabb kram fick vi och sen sprang hon in i köket och fixade "champange" som vi skålade med. 

Som kuriosa ska jag också berätta att knappt en vecka efteråt så hörde pappa en björn som morrade alldeles vid bergskanten. Han stod vid ett hus ca 50 meter ifrån eftersom han skulle lämna grannens bortsprugna katt (som inte var så bortsprungen nå mer). Himmel och pannkaka vilken tur att det inte var jag som gick med katten, för jag hade skitit ner mig. En himla tur att vi även hade förlovat oss helgen innan. Jag hade inte gått upp på det berget igen...vet inte när jag vågar mig på det nästa gång.

Back to the förlovningsstoryn. Efter skålandet åkte vi till Johannes föräldrars stuga,och till sluuut upptäckte de också våra ringar, och då blev det till att skåla även där.

Over and out!
/Malin

Kommentarer
Postat av: Erika

GRATTIS!!! Superkul! Och vilken fin bild =)

2009-07-24 @ 08:40:30
URL: http://swinginvintage.blogspot.com
Postat av: Nina

Stort grattis till er båda! Riktigt vacker bild!

Kram!

2009-07-24 @ 14:19:15
Postat av: Fanny

Grattis, grattis!!!

Vilken jättefin bild!

Kramar

2009-07-24 @ 18:19:14
Postat av: Cissi

GRATTIS!! Åh vad roligt!!

2009-07-25 @ 01:57:00
Postat av: Corundum

Grattis, grattis! :) Ni är då så söta så. ^^



Ha det fint!

/jag.

2009-07-26 @ 20:16:44
URL: http://ordensmakt.blogspot.com/
Postat av: Mattis

Härligt :)

2009-07-28 @ 13:59:11
URL: http://www.mattis.st
Postat av: Eva

Grattis Grattis!! Fin bild var det också!

2009-07-28 @ 19:57:15
URL: http://www.theobus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0