Mora träsk

Mora träsk är ju helt underbara. Varför hade jag glömt det? Nåja, håller på att åtgärda saken och uppdaterar mig på lite barnlåtar som man en gång har kunnat men tyvärr glömt. Så nu poppas det barnmusik på hög nivå här hemma. Dessutom så kan ju knodden höra redan nu, så det är lika bra att spela lite för h*n, vore ju inte helt fel om h*n får lite musikintresse.

Idag var det första dagen på praktiken. Det kommer att bli en spännande tid. Det är två klasser som har slagits samman, ena halvan känner jag sen tidigare och andra halvan är nya ansikten. Med tanke på detta så är det också ett annat sätt som lärarna använder för att undervisa. Helt perfekt för mig att se lite andra perspektiv också, men ändå ha samma underbara handledare som tidigare. Vet inte varför jag var nervös inför praktiken tidigare. Det kommer bli jättekul!

Strax ska vi iväg och kika på en barnvagn och lite andra barnsaker. Jag tror det kommer kännas lite skumt att ha en barnvagn ståendes här hemma innan knodden kommit. Som att ha köpt en leksaksvagn men som vuxenleksak... för det kommer ju inte att ligga en knodd där än på ett tag ändå.

/Malin

P.S Ett enkelt sätt att göra något för våran regnskog: http://ettklickforskogen.se/
Lägg in som startsida!

Kommentarer
Postat av: sofie

haha nä det går inte bra. jag har inte äns hunit söka nå än. i måndags var vi hos erisk föräldrar och i går åkte vi slalom hela dagen och så. ska se om ja hinner ringa nåt idag iaf.. :) käns lite segt emd jobb:(.. typiskt..men men vi får se. :) ja lägger upp lite fler bilder strax:)

2009-01-28 @ 10:43:41
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: Linda

Malin.. Måste bara kommentera att Moraträsk är mitt hatobjekt #1 som # 2 har jag Pippi Långstrump.. Tror att de är någon sorts arbetsskada som jag har..

2009-01-29 @ 10:21:41
URL: http://maggiemays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0