Magbild

Så är ännu en helg förbi. Vi har haft besök av Johannes föräldrar och som alltid var det jättetrevligt. Det blev god mat och bastu både fredag och lördag. Under lördagen var Johannes pappa på möte och vi övriga sprang på stan, hade inte så mycket som behövde uträttas och det som skulle uträttas gick inte för det var slut på varorna. Jajja. På lördag kväll blev det att dansa lindy hop till livemusik. Riktigt kul, som vanligt förstås.

Hmm... och här kommer bilden jag utlovade för några dagar sedan. Passade på att ta några kort innan vi åkte och dansa. 


Magen v32+3

Ids inte skriva något mer nu, ska göra lite annat innan jag går och lägger mig. Börjar bli lite rastlös eftersom jag har suttit halva kvällen utan att göra någonting alls.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj vad stor magen har blivit sedan vi sågs... Va kul att dansa lite Lindy, för mig blir det inte så mycket av den varan då Agilityträningen ligger på samma tid..

2009-01-25 @ 22:23:40
URL: http://www.theobus.se
Postat av: Corundum

Kul med en bild, men du? Nästa gång - ta med huvudet också! :P Vet inte vad andra tycker, men det känns liksom mer fullständigt då. ;)



Men stor har du blivit! :) Kul att det verkar gå bra och att du orkar hålla dig aktiv. Ha det fint!



/jag.

2009-01-26 @ 11:56:17
URL: http://ordensmakt.blogspot.com
Postat av: sofie

mamma mia var det växer!! :D va kul :D tiden närmar sig å närmar sig :D



kram kram på dig!

2009-01-26 @ 12:08:57
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: Nina

Meeeen! Vilken fin mage! Jag blir avis! ;)

2009-01-26 @ 16:07:08
Postat av: Malin

Har den blivit så stor? Haha, jag ser knappt någon skillnad själv, hur knäppt det än låter.



2009-01-26 @ 17:03:23
URL: http://heedhall.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åhhh, så fin-fin mage du har. Snart gäller d. Thats it! Nu ska jag då allt be Daniel skjuta skarpt i sänghalmen;) KRAM

2009-02-04 @ 06:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0