Lovely life

Det ligger en massa saker under gästsängen. Gardinerna i vardagsrummet är upphängda med synålar. Dammråttorna leker alldelens för ofta och det ligger papper överallt som väntar på att bli sorterade. Utöver detta är det förstås en hel del plugg som borde tas tag i. Och vad gör jag åt det? Inte mycket. Istället svävar tankarna iväg om hur bra jag har det.


När både Johannes och jag hade krypit under täcket igårkväll kunde jag inte låta bli att le för mig själv. Bara att veta att jag har, för mig, världens bästa kille vid min sida gör mig så otroligt lycklig, och inte blir det sämre av att jag vet vad som väntar oss.


Idag, istället för att plugga, så svävade förstås tankarna iväg igen och fortsatte från där jag var igårkväll. Egentligen är det mest gamla repriser av tidigare tänkta tankar. För det är sant att jag har världens bästa kille, men det stannar inte där. Jag har en underbar familj och jag har lyckats nästla mig in i en till underbar familj. Johannes´.


Vad har jag egentligen gjort i mitt liv (eller är det kanske i något tidigare liv?) som gör att jag förtjänar allt det här. Det måste ha varit något bra i alla fall och jag njuter av varje sekund.



Bildbevis från första gången vi träffades.
(För exakt fem år och tre dagar sen)

/Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå! Nu är det inte länge kvar, spännande ! Vad härlig din mage har blivit :) Hoppas du/ni mår bra och har lite bättre väder än vi har i Luleå idag! Usch och tvi! :) Kram/Petra

2009-02-23 @ 22:49:33
Postat av: Sofie

naaaaw! va gullig bild! :) och gulligt annars!

2009-02-23 @ 23:34:36
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: Nina

Va härligt det låter, Malin. Jag blir så glad varje gång jag får höra/läsa om människor som uppskattar det fina som de har i sina liv! Jag känner också så, är sjukt glad över allt fint jag har.



Supermysig bild på er förresten!

Kram

2009-02-24 @ 11:17:18
Postat av: Eva

Vilken mysig bild på er två!

Nu är det inte länge kvar innan ni är 3 hoppas att allt går bra.. KRAM

2009-02-25 @ 17:23:48
URL: http://www.theobus.se
Postat av: Mattis

Vänta nu, tog inte jag den där bilden? ;) Är det inte i min säng?!?



I love you guys :)

2009-02-26 @ 08:49:32
Postat av: Mattis

Nej det är i soffan, men ni var i sängen först, antar att ni bara sov då :)

2009-02-26 @ 08:50:23
Postat av: Malin

Haha, okej, ett av de första korten i alla fall.

2009-02-26 @ 17:17:41
Postat av: Anonym

jaja men du går nog inte över så länge! för vi hoppas iaf! :)

2009-03-01 @ 16:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0