Dumma Dumma Blogg


Den fattar sig inte på radbrytningar, se nedan väldigt kompakta text, det går inte att förhandsgranska utan att den raderar allt man har skrivit, och inte heller kan jag ta mig in i htmlkoden för att fixa till det så som jag vill ha det.

Jajja. Det är helg i alla fall. Det blir bio, Lindy till livemusik och massa nyttiga och nödvändiga måsten.

Sen skrev jag också, i det inlägget som blev bortraderat, att är man i Umeå och har möjlighet så borde man gå och se Movits! ikväll. Och nu tänker jag inte ödsla mer tid här. För nu blev jag ruskigt irriterad på bloggens alla saker som ska fungera men ändå inte gör det.

/Malin

Kan det vara sant...det kanske gick att lägga in Youtubefilmen ändå... och radbrytningarna kanske fungerar idag.



Kommentarer
Postat av: sofie

måste bara säga vad ja kom på att ja drömde i natt! jag drömde om att jag förlöste din förlossning!:P haha.. tror inte ja har drömt om nå annat än barn ,graviditet och sånt på senaste! ;P..men förlossningen gick iaf bra!:D

2009-02-20 @ 17:07:58
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0