Barnvagn...check!

Nu är det bara resten kvar. Babyskydd (bilbarnstol) och bil. Kanske man behöver ett skötbord och tillbehör till det också? Har hört att det kan bajsas en hel del från sånna där små saker. Hur som hur - det är exakt 6 veckor och en dag kvar nu. Det beräknade datumet har dessutom en felmarginal på två veckor åt båda hållen. Om drygt en månad skulle vi rent teoretiskt kunna vara föräldrar. Cräjzy!

Haha, känner mig lite väl trött för att skriva på seriösiska, men jag försöker. Har fullt upp med att planera lektioner och utföra mina uppgifter under praktiken nu. Det blir till att kliva upp strax före sju, vara på praktiken fram till fyra och därefter hem och planera inför temaarbetet. Ska bli skönt när praktiserandet är klart....sen väntar ju bara verkligheten. Det kan ju knappast bli mer och göra... Vad har jag gett mig in på?! Fast det är ju rätt kul i alla fall. =D

/Malin

Kommentarer
Postat av: Eva

Dax att uppdatera så man får veta vad ni har för er :)

2009-02-14 @ 10:43:33
URL: http://www.theobus.se
Postat av: Nina

Jag håller med ;)

2009-02-14 @ 11:24:19
Postat av: Leja

vad är det jag hör! en liten människa i magen. grattis så himla mycket till de lyckliga paret! :)

2009-02-14 @ 13:58:50
URL: http://lejas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0