Tomte och Polis!

Jag har haft en riktigt härlig 25-årsdag. Plugg, pizza, IDOL (fel person vann...eller snarare, vilken dålig vinnarlåt!) och så presentöppning. Mamma och pappa hade skickat en AfterEight-ask, och plattat till den så gott det gick för att den skulle rymmas i ett platt kuvert, innan de skickade iväg den (den riktiga presenten fick jag in på mitt konto).  AfterEighten bör nu skrapas med sked från sina papper. Det var en riktigt kul grej att få i alla fall. Fick en jättefin klänning av svärmor och svärfar, tanken var att jag ska kunna ha den att dansa i, men den kommer att passa många fler tillfällen! Av Johannes och Alva fick jag gröna öronploppar. Yeay, äntligen har jag ett par gröna! Jag har alltid trott att jag ska ha ett par gröna hemma, men blir lika förvånad varje gång när jag inser att jag aldrig gick och köpte mig ett par. Nu har jag iaf! Sen fick jag även en "dataritpenna". Med pennan ritar man på en bräda, och skärmen blir som ett papper (om man har ett ritprogram öppet förstås) så det är nästan som att rita manuellt, för hand. Nedan kommer en demostration, Johannes har ritat övre delen och jag den undre. Tanken var att min förare skulle ha en rånarluva, men det såg ut som en tomteluva istället och därmed jagar polisen Tomten!






Riktiga mästerverk!...eller hur? =) Nu måste jag slita mig från den i alla fall. Alva lär ju vilja kliva upp snart...

/Malin

Kommentarer
Postat av: sofie

Att jag jobbar och sliter på lika bra som dom andra när vi stänger och aatt ja tycker ja förtjänar lönehöjing = Bonus. Som vissa har. MEN nu har ja fått det fick ja veta iaf. så slipper den diskussionen. :D

2010-01-08 @ 03:49:02
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: sofie

hehe jaa . ska lägga upp den nästa bild då polismannen ville vara med på bild ! HAHAH



:) du få försöka hinna uppdtare här nu litt mer :)..



kraaam

2010-01-14 @ 11:36:57
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0