Storartade planer

Jag har en plan för dagen. Jag ska:

tvätta
sortera papper
rensa ur och sortera skafferiet
ta fram vinterkläderna och bort med sommarkläderna
ta en promenad
fixa lite plugg
uppdatera swingumsidan
sätta upp reklamlappar på universitetet
....

jag menade förstås att jag har en plan för ett par dagar.

I fredags tänkte jag lägga ut en bild på våran middag; Kreolsk köttgryta. Det har egentligen blivit ganska inaktuellt nu, men jag behöver lära mig hur jag lägger upp bilder på ett snyggt sätt här i bloggen. Så ni får stå ut med lite gammal mat.



Som de slavar vi är på att följa recept (eller inte) så la vi till lite cashewnötter. Sen har jag en känsla av att Johannes hittade på att lägga i lite annat också. Han är släkt med sin mor tror jag...

/Malin

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag hoppas han är släkt med sin mor eller kom han med storken?? :D

2008-10-28 @ 21:10:16
Postat av: Sara.

heej! kolla gärna in min blogg.

Och lämna gärna en kommentar:)

ha en trevlig kväll!

2008-10-28 @ 21:14:53
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0