Snyftare

Äntligen har vi tagit oss igenom "P.S, I love you". Ruskigt bra film, men fruktansvärt jobbig. Tur att man inte såg den på bio, nu när vi sett den här hemma så gick det ju att dela upp den på två kvällar i alla fall.

Igår blev hemtentan färdigskriven, hur kommer det sig att det alltid går lättare att skriva med tidspress? Ska bli intressant att se hur det kommer fungera att läsa två helfartskurser samtidigt. Det är nästa projekt, å andra sidan är den ena kursen endast 7,5hp och sträcker sig halvägs in på den andra kursen som är på 15. La upp det så att jag kan satsa mer på 7,5 poängskursen först, och sen jobba ifatt det jag eventuellt har hamnat efter i den andra kursen. Lite rörigt att beskriva.

Summan av det hela blir att OM jag orkar skriva examensarbetet samtidigt som jag är mammaledig (herregud vad det är svårt att vänja sig vid att sånna ord gäller mig) så kommer jag att vara klar med min utbildning om drygt ett år. Lite tidigare än vad det var tänkt från början till och med. Det enda som kan strula till det är kursen efter jul. Får helt enkelt se när jag kan komplettera den praktikdel som jag missar i den. För jag kommer att missa minst lite och som mest mycket.

För övrigt kan jag delge er intresserade (typ du Sofie) att både jag och Johannes har känt sparkar sen några dagar tillbaka. Jag har känt sen någon vecka tillbaka, men då har det varit så pass få att jag inte kunnat vara helt hundra på saken. 

Gonatt
/Malin 

Kommentarer
Postat av: sofie

Den filmen vill jag se, tror inte jag har sett den än!



hehe va kul att ni känner sparkar! jag drömde om dig i natt igen.men inge possitivt så det käns bra att de bara var en dröm!



Nu äta frukost! kraam

2008-10-23 @ 10:30:50
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: sofie

är inte killen som var skådeseplare dog innan preimiären på Ps.i love you? är de den filmen?

2008-10-23 @ 10:31:46
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: Cissi

sparka? men gud så spännande.. nu är det dags för magbilder..tihi

2008-10-23 @ 12:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0