Partaj

Det är grått ute, men trots det skulle jag gärna ta mig ut på en promenix. Ska försöka få med Johannes sen, efter han har fotat klart. Tydligen hade han hittat en grej på youtube som han ville testa, om han lyckas med det kanske jag lägger ut bilden här sen.

Ikväll blir det partaj, det är fotbollsavslutning med damlagaet  + herrlaget. Det brukar bli ganska trevligt så det blir det nog även den här gången. Förhoppningsvis kommer inte kvällen att handla om vem som dricker mest och "varför dricker inte du?" "Nog ska du väl ha lite iaf....?" osv. Har aldrig tyckt om den sortens fest, och kommer nog aldrig att göra det heller. Den här gången kan jag åtminstone svara med något som, förhoppningsvis, ingen kan opponera sig mot. Hur som hur, jag är faktiskt riktigt peppad för att umgås med massa folk som jag inte känner (dvs herrlaget) =)

/Malin

Kommentarer
Postat av: sofie

Va kul att ud fixat blogg!! som ja hoppas du kommer var aktiv på nu ;) jätte fin desgin och färger du har kombinerat! här sitter ja och kömpar hela tiden med min och så har du gjort en fin desgin det första du gör! morr hehe.. ja ja ska kolla upp lite med dom. och sen så vet vi juh båda nu iaf att dom är regristrerade i sverige. på den där sidan som du kolla på.



men vi får se om ja äns har råd först och främst att göra de nu. nu ska ja och linn ut på stan och ev se Nemme spela fotbollsmatch. sen fixa sig för fest =) ha de bra! pusss

2008-10-04 @ 13:05:34
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0