Palt på tre timmar

En enkel vardagsmiddag, en måndag kväll. Det blev 27 paltar totalt och efter en middag på två återstod 20. Men gott var det! Så att vi nu får äta stekt palt i några dagar gör absolut ingenting. Lite dumt i och för sig att sätta igång med sånna storkok när man egentligen inte har tid, men det löser sig ändå. Det gör det ju alltid och nu behöver vi inte laga middag på länge.

Fick tillbaka hemtentan i historia idag. Det blev ett G, varken mer eller mindre, och mer än så skulle jag inte ha. Fast av någon anledning blir jag ändå lite besviken för att jag inte fixade ett högre betyg. Å andra sidan, när jag satt där med tentan så kände jag mig nöjd om jag bara lyckades skriva klart den någon gång.

Här kommer en av de utlovade bilderna Johannes tog i helgen. Själva ramen är förstås ditsatt med photoshops hjälp, men bilden i sig är oredigerad.



/Malin

Kommentarer
Postat av: sofie

oh snyggt kort! :) ni kanske får agerea som en Fotograf nån gång och fota mig!;P så man kan få lite fräna profil bilder ;D

2008-10-07 @ 21:34:55
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0