På begäran

Här kommer bilder på nya frisyren och färgen. Det får ni utan någon efterfrågan, jag blev så nöjd så visar gärna upp det. Så det är bara titta och njuta!


min nya frisyr      Jag och min nya frisyr



På eran begäran kommer här en magbild. Inte speciellt mycket för världen, men den har börjat puta utåt litegrann i alla fall. Och det blir inte utan kläder! Bilden är tagen efter exakt 20 gångna veckor.

Magen i v.20+0
     v.20+0

Jobbade som sagt idag, men efter det tog Johannes och jag en runda på Ersboda. Tyvärr måste vi nog inse att en kombi-bil är ett måste om en barnvagn ska få plats. Jag vill inte sälja våran fina Seat Leon! Vi hittade inte någon bil som motsvarade våran budget i alla fall, däremot fick vi en barnvagn... men mer om det imorgon. Måste hoppa i säng för en timme sen.

/Malin


Kommentarer
Postat av: sofie

MAMMA MIA!!!! GUD VA FIN DU BLEV!!! värsta fina luggen också!!! och du har juh fått stor mage!! å så har man inte fått se först nu! nåja :P.. man känner juh knappt igen dig!! jag vill också få en sånn förvandling! :D Nu är ja avundsjuk på dig också! ;D

2008-10-31 @ 08:17:24
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: sofie

åå va fin du är!! färgen jätte fin också!.. DU ser mycket äldre ut också!;D nu kommer ja kika in och kolla på dom här bilderna hela tiden! och vara fachinerad!

2008-10-31 @ 08:19:18
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: sofie

haha ja förstod att du skulle kommentera "fått" men de är bara ett enklare ordval :P

2008-10-31 @ 16:11:38
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag kan inte mer än hålla med föregående talare - du är ju hur snygg som helst! Du passar både i frisyren och i färgen :) Dessutom skiner du verkligen! Sen om det även är tack vare graviditeten låter vi vara osagt, men jag måste säga att det känns så underligt att se dig med en liten mage! Det är nästan så man har svårt att tro det :)

kram!

2008-10-31 @ 16:26:04
URL: http://sarahlee.blogg.se/
Postat av: Linda

Du blev jätte fin i håret :)

Känns lite overkligt att se magen.. Kan som inte riktigt fatta.. Tänkt att du ska bli mamma :)



Kram!

2008-10-31 @ 21:54:14
URL: http://maggiemays.blogg.se/
Postat av: Barbro och Eva i Pjeski

Va, fin du är. Jättekul att ni ska bli fler i er familj. Får vi se underverket i påsk?

Kram från oss!

2008-11-01 @ 14:24:25
Postat av: Malin

Hej! tack för alla kommentarer =) Och appropå hur overklig magen än ser ut så är den där... Jag kan inte ens förstå det själv riktigt. Hur knäppt det än låter. Om vi kommer upp till Pjeski i påsk eller inte får vi se. Mest troligt hinner vi nog inte med det men det hade varit kul!

2008-11-01 @ 14:43:33
Postat av: Corundum

Kom på att jag ju glömde att kommentera här... Visst är du snygg i håret, men det jag tänker på när jag ser bliderna är hur glad du ser ut att vara! Det är verkligen roligt att se. :) Fortsätt hålla humöret uppe!



/jag.

2008-11-01 @ 15:39:55
URL: http://ordensmakt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0