Min Johannes är rätt söt han

Fast han påstår att killar inte kan vara söta.

Igår satt vi och bläddrade i kokboken för att bestämma middagsmaten. På en sida hittade vi en rotsaksstuvning. Mmm... det såg gott ut! Tyvärr insåg vi att det skulle vara ännu godare med potatis till - och det var nog det enda vi inte hade hemma efter storhandlingen. Vi beslöt oss till slut för att göra en vanlig carbonara. Så medan Johannes lagade maten, gick jag och gjorde lite skolgöra blandat med att hjälp honom i matlagningen. Helt plötsligt inser jag att det har blivit Carbonara med rotsaksstuvning till! Allvarligt, Carbonara med stuvning till! "Du ville ju så gärna ha stuvning" sa Johannes... Och ärligt talat så blev det ruskigt gott. att blanda ihop allt.

Tänkte också berätta för världen att vårat internet verkar ha återgått till sitt normala tillstånd - det fungerar. (Självklart så försvann det i några sekunder preciiiis då jag tänkte tanken. Men det fungerar större delen av tiden.)

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0