Internet ist kaputt

Jag som kommit precis kommit igång med bloggandet, och så lägger vårat internet ner. Förhoppningsvis kommer ett nytt modem från bredbandsbolaget på måndag. Så till helgen blir vi isolerade. Sitter just nu på skolan efter lite grupparbete. Ska strax dra mig hem och äta lite uppvärmd palt. Ärligt talat så börjar jag ledsna på det nu. Blev inspirerad av syrran om att göra tacospaj, så det kanske blir ngt sådant till middag.

De två senaste dagarna har jag i alla fall varit med på en modevisning.  4 styckna visningar blev det. Så nu är det avprickat på "to-do-in-life-listan" också. Berättar mer om det sen. Skolans dataskärmar flimrar så fruktansvärt mycket så man blir alldeles snurrig.

/Malin

Kommentarer
Postat av: sofie

hehe mm :).. det är skönt fast jobbigt att duscha så ofta!:P..nä det är nog inga problem alls att springa..men jag förstår att det kan kännas läskigt.

Men promenera är trevligt! NU om nån timme ska ja börja promenar mot tandläkaren! så det blir en av dagens promenader iaf :)



kraamar

2008-10-14 @ 08:50:52
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0