Fest i vardagen

Jag blev supernöjd med frisyren och färgningen idag, vilket känns skönt eftersom den gick på drygt tusen kronor. Efter det tog jag en runda på stan, som inte skulle ta så lång tid, men Johannes ville gärna göra mig sällskap när han kom från jobbet. Så vi traskade runt och provade en del saker, inhandlade inget av det. Jag provade en supervarm jacka på STADIUM, men insåg rätt snart att ett köp inte är så aktuellt den här vintern. Genast kändes det ännu bättre att jag har spenderat pengar på håret, jag kommer ju inte kunna lägga de på kläder. Någon överdrivet stor mammagarderob är inte en del av mina planer.

Dagen på stan blev till kväll och vi avslutade med att äta kinamat på Great Eastern. En klassiker med friterad kyckling och ris till mig, och Johannes tog ngt som var starkt. Helt plötsligt blev en vanlig vardag till en helgdag.

Imorgon ska jag lägga upp några bilder på både frisyr och mage. Nu måste jag däremot hoppa i säng. Fick mig lite jobb på MAXI både imorgon och på fredag.

/Malin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skönt att du blev nöjd med både klippning å färgning.. Ska bli spännade att se korten när du nu får upp dem =)

2008-10-29 @ 22:35:30
Postat av: Eva

Var jag som skrev det ovan!

2008-10-29 @ 22:36:20
URL: http://www.theobus.se
Postat av: sofie

åh va kul att gå till frissan! det hade ja opckså velat.. eller iaf göra nå fint. så länge dom inte klipper bort allt hår :D



jag ser framemot mag bilden!

2008-10-29 @ 23:00:58
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0