En byxa, en väst och en badrumsmatta

Vars finns logiken? Sen vi flyttade kan jag inte hitta min fina svarta nyköpta väst, mina svarta och rätt gamla "finbyxor" och våran svarta badrumsmatta. Finns det troll som tycker om svart?

Idag har det varit fullt upp, som vanligt. Eftersom jag var i städgruppen så var det bara att kliva upp vid nio för att städa lokalen från gårdagens fest. Anslutningen var 2 personer av 4... men det gick bra ändå, tog bara två timmar. Därpå var det iväg och hålla danskurser, och nu, är det dags att äta våran hemgjorda kola och chockladbollar till en film. Skönt att avsluta söndagen rätt lugnt.

Sa jag förresten att Johannes bilder blev riktigt häftiga? Ska lägga upp dem...snart...men nu vill jag till kolan, chokladbollarna och Johannes!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0