Black is back

Jag har som funderat varför Johannes aldrig ska ta reda på den där hängande tyggarderoben. Och Johannes har väl tänkt detsamma fast vise versa. Nu visade det sig till slut att det är där alla mina svarta finare kläder hänger. Mitt framför näsan. Den svarta badrumsmattan var i och för sig inte där, men jag är ganska säker på att vi glömde den på förra stället.

För övrigt så körde jag motorcykel alldeles själv idag. Det var första turen sen jag tog körkortet. Förutom att jag skrämde en kvinna lite lätt när jag råkade varva motorn, så gick det riktigt bra. Och kul var det! Blir nog inte så många fler turer i år däremot. MC stället börjar bli lite för tajt. Fick köra med uppknäppt gylf och bältet (som är rätt kort från början) så långt utdraget som möjligt.

Nu är det dags att kojsa, ska upp tidigt imorgon och träna, sen blir det plugg resterande dagen.

/Malin

Kommentarer
Postat av: sofie

va kul med att köra själv! som ett flasch back när man körde bil första gången själv!:D...



hihi.. du börjar bli lite tjock va? ;)

nu måste det juh synas lite!:D idag har jag vart på powerwalk i det fina vädret! och i kväll blir det basket träning :D



kraaam

2008-10-15 @ 14:08:25
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0