Godislöfte fram tills nästa år

Tänkte att det var dags att avlägga ett godislöfte. Har upptäckt att mitt sockerberoende har kommit tillbaka den senaste månaden, och det måste jag ju råda bot på. Ni kan ju se nedan hur tjock jag har blivit.... =D Näe, allvarligt talat, Fram till jul och med undantag för min födelsedag så ska jag motstå godis och sötsaker, och därmed var det bestämt!

Nu i helgen har det varit fullt upp, fast ändå rätt lugnt. Inga måsten direkt. Julpyntet hann vi inte med så det får bli till veckan. Det är också sista veckan med dubbla kurser. Så därefter kanske jag får lite mer tid till sortering av papper och allt sånt där roligt man aldrig hinner (läs: prioriterar) med.

En magbild som skulle lagts ut i onsdag kommer här. v.24+0. Godislöftet har förstås inget med det här att göra.


/Malin

v.24 + 0

Kommentarer
Postat av: Nina

vilken mage du fått Malin :D Helt underbart! Jag är så sugen på en själv :)



Jag skulle också behöva socker-detoxas! Men jag har för dålig karaktär :( men nu när jag ser att du ska ge det ett försök kanske jag borde göra det också!



Hoppas ni har det bara bra!



Kram!

2008-12-01 @ 15:17:13
Postat av: Malin

I know! Den var bara där helt plötsligt. Eller nästan, känns som att det har blivit stor skillnad jämfört med två veckor sen bara.



Hoppa gärna på att skippa sötsaker fram till jul, så får vi höras hur det har gått sen =) Jag har tänkt börja för flera veckor sen, fast det där med dålig karaktär lider jag också av. Men nu sjutton!



Hoppas allt är bra med dig och hela familjen också. Kram kram

2008-12-01 @ 16:50:58
URL: http://heedhall.blogg.se/
Postat av: Sandra Kluwetasch

Hej Malin! Jag klickade mig runt på nätet och hamnade på din blogg! Så då tänkte jag att ett grattis till tillskottet i familjen skulle sitta på sin plats! :) Hoppas att du mår bra! Kramar/Sandra Kluwetasch

2008-12-02 @ 00:39:23
URL: http://sandrun.blogg.se/
Postat av: Petra

Hejsan Malin! En fågel viskade i mitt öra :) Vad roligt nu blir man ju nyfiken hur gick ultraljudet, låter ni ödet bestämma eller vet ni hur bullen i ugnen ser ut ? haha Grattis från alla här hemma :) Kramar och lycka till!

2008-12-03 @ 09:37:57
URL: http://stortysken.webblogg.se/
Postat av: Petra

Hejsan Malin! En fågel viskade i mitt öra :) Vad roligt nu blir man ju nyfiken hur gick ultraljudet, låter ni ödet bestämma eller vet ni hur bullen i ugnen ser ut ? haha Grattis från alla här hemma :) Kramar och lycka till!

2008-12-03 @ 09:38:17
URL: http://stortysken.webblogg.se/
Postat av: Petra

Tjo ! Vad roligt att höra! Japp klart man ska vara lite nyfiken =) När är det beräknat ?

Jodå livet leker har en son som börjar mer eller mindre komma in i trotsen och kan själv! JÄTTE kul, skrattar men just nu är det ju mycket tomte och julafton prat hemma =)



Måste ju ses när du kommer upp =) Kram Kram

2008-12-03 @ 22:57:13
Postat av: Cissi

Men gud så vacker du är gumman.. åh vad härligt att se!!

2009-01-14 @ 12:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0