Uttråkad

Syrran jobbar, mamma och pappa har åkt till Blombergs stuga, Johannes kommer inte hit förrens om tre timmar - vad ska jag då hitta på?

Jag har lessnat på stickningen, halsduken som skulle bli till bebisen kommer att passa en fullvuxen pga att för grovt garn och för grova stickor (inte ens mamma trodde att den skulle bli så bred). Funderar på att riva upp och börja om med inte lika grova materiel helt enkelt. (Helt plötsligt har jag fått världens bästa exempel framför mig varför en lärare måste hitta meningsfulla sysslor till sina elever för att de ska bibehålla intresset att lära).

Det finns ingenting intressant att titta läsa om på internet, för framför datorn har jag suttit allt för länge.

Det enda jag gjort idag är att promenixa på isen längs med älven och sjungit lite singstar för mig själv....tralalalaaa =D

Tror att syrran borde dyka upp snart, men antar att hon inte har tid att se film med mig, hon behöver nog städa upp lite inför imorgon.

Fem minuter kvar till Mona-Lisas leende börjar. Så jag borde väl skynda mig att bänka mig framför TV:n igen. Kanske stenografiboken får följa med dit också, så kan jag pyssla på med det i reklampauserna.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Petra

Tjohoo bruden! Jo tack själv, mamma var en aningen salig att hon hade fått träffa dig skrattar Ja nu börjar vi se ljuset i tunneln, Oliver är feber fri och har i princip börjat klättra på väggarna med tanke på all tid som har gått förlorad till att ta de lugnt i soffan.. Hoppas Malin + magen mår bra och att bil resan hem gick utan problem. Kramar/ Petra

2009-01-08 @ 23:15:37
Postat av: Petra

Hallå! Tackar, känns underbart att börja plugga haha kansek inte låter som några månader. Är lite nervös för min första kurs som jag läser har vi en bok på 600 sidor engelska, inte för att engelska är svårt så men tänker mig att dataengelska kan vara lite mer klurig haha



Jo det har blivit jätte fint i förrådet känns skönt att jag har hunnit fixa det.

Dock har jag glömt bort resten av lägenheten så kanske måste ta itur med den nu haha



Hoppas tentan gick bra =)



Kramar

2009-01-14 @ 12:30:07
URL: http://stortysken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0