Nu har jag nått att säga!!!

MOVITS! har kommit med ett album för någon vecka sen. Så det är vad som snurrar i våran CD spelare just nu. Tyvärr är ljudet inte det bästa på skivan, singeln har bättre ljud. Hur som, det är sån där svängig, bli glad musik med härligt relevant men komisk text.




Nu har jag också kommit igång med pluggandet, men har lunchpaus. Världens bästa Johannes gjorde mat igår (för han vet att jag pluggar som bäst då, om han lagar mat så MÅSTE jag ju verkligen plugga för att ha en anledning till att slippa laga maten) och det blev supergott och det blev rester till idag. Great!

/Malin

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja du det är en prövning haha Har hört att barn som är över energiska och trotsiga är inte lika besvärliga i tonåren hoppas hoppas



Ja det tycker jag verkligen vi ska hinna med :) :) Kanske kommer över en sväng på julafton och säger hej :)



Kramar

2008-12-05 @ 21:26:29
URL: http://stortysken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0