Lördag morgon

Det är verkligen så skönt med helg efter en hel veckas arbete. Jag har alldelens nyss tagit mig upp ur sängen efter en lång sovmorgon och därmed tappat en massa tid att fixa saker på, men det var det värt. Eftersom det bär iväg till Luleå direkt efter jobbet imorgon så gäller det att jag packar alla saker ikväll, och slår in paket, och fixar med korten som jag ska leta fram till mormors paket.

Mitt mål med att hinna plugga klart till ikväll har inte fungerat så bra. Sen vi fick tentan i tisdags så blev det att jag tog lite ledigt från plugg på eftermiddagen för att hinna köpa alla julklappar. Onsdag = Jobb till 15 och fika och middag med Erika. Jättetrevligt att hinna ses och umgås före vi åker åt olika håll inför julen. Fredagen bestod av detsamma, men fikakompisen var Tina. Jättetrevligt igen att hinna umgås med henne också såhär före julen. Summa kardemumma så har det inte fått plats något pluggande. Enda kvällen jag faktiskt försökte mig på att plugga slutade med att jag blev arg för att jag inte hittade kursplanen i svenska på skolverkets sida. Dumt dumt dumt. Jag måste ha den för att kunna plugga ju! Måste nog höra med mina studiekompisar hur de har löst det hela.

Inte heller har jag hunnit göra och skicka några julkort, tyvärr, så det blir kanske en e-mail variant.

Innan jag och Johannes nu drar iväg och håller lite dans för ett möhippegäng så ska jag försöka ta tag i något av ovanstående. Kan knappt fatta att det snart är jul, var har tiden tagit vägen?

/Malin

Kommentarer
Postat av: Nina

http://www3.skolverket.se/ki03/front.aspx?sprak=SV&ar=0708&infotyp=23&skolform=11&id=3890&extraId=2087 Sidan till kursplanen för svenska, om det var den du tänkte på. Hoppas det går bra med skrivningen!



Ha en jättehärlig jul- och nyårshelg!



Kram!

2008-12-20 @ 13:18:56
Postat av: Malin

Tack tack tack =) Precis den jag tänkte på.



God Jul och Gott nytt år till dig med =)

2008-12-20 @ 13:54:46
URL: http://heedhall.blogg.se/
Postat av: sister

85 dagar kvar till bf för bebben! inte mycket!! jag längtar så och kan knappt tro de än!! i morgon får jag träffa dig syster min!:D

2008-12-22 @ 02:42:15
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: Eva

Hoppas att ni hade en trevlig jul! Det var kul att vi hann ses nu när ni var uppe :) Hopppas vi hinner ses när jag kommer ner till Umeå!

Kram

2008-12-25 @ 21:11:37
URL: http://www.theobus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0